1700-tal

Hejsan

Dagen idag har spenderats med min 1700-tals grupp WG. Vi har varit på Råda säteri och dansat, ätit gott och haft väldigt trevligt. Hade två dansuppvisningar med 5 olika dansen plus att vi pratade om kläder och 1700-tals liv...

Men nu är detta en häst blogg så här ska vi inte prata om 1700-tal oavsett hur underbart det är. Uffe fick stå idag med, kom hem sent, skit väder och ömmande fötter bidrog till detta. Fick åka upp och spola av honom då hovslagaren kommer i morgon, passade även på att kela lite. Imorgon SKA jag rida, har en grej med WG i morgon med men jag får se om jag får på mig några acceptabla skor, han så ont av mitt nageltrång som har blivit värre trotts pencilin, kanske inte så jätte bra att gå i för trånga 1700-tals skor och dansa i dem med. Längtar till den 3 maj då det blir att få bort den j*v*a nageln, sen får vi se om den växer ut IGEN... jaja, får väl rida barfota i morgon annars, har gjort det många gånger förut och kan göra det igen, vill testa det nya schabraket, lindorna och piken från Dressyrmupparna.se s kollektion, så sjukt snyggt. Hade lite pengar över så beställde från deras kollektion under påsken då det var 30%, har även beställt en canvas på Uffe som kom ungefär samtidigt, vad tycker ni??






Bjuder även på en bild från idag





» Anna

Vilken snygg klänning! håller själv på med medeltid men är svag för 1700-tals modet:)

2012-04-29 // 14:24:17
URL: http://annashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback