Frågestund!

Så, nu drar vi igång bloggens första frågestund, spännande!!


 Hur länge har du ridit?
Jag har ridit sen jag var 6 år, alltså i snart 13 år

Vad hette din första häst?
Min första egna häst hete Wohla

 ''Högsta'' Dressyrprogramet?
Red en LA:4 för ca 2 år sedan innan Uffe började bli skadat, har placeringar upp till LA:1

 ''Högsta'' du hoppat?
På Uffe har jag hoppat 115 men enbart enstaka hinder, bana på 90-100 cm. Wohla hoppade jag nog 110 cm ett flertal gånger. Har dock bara tävlat som högst 90 cm, har blivit hopprädd sen jag köpte Uffe, när jag ägde Wohla hoppade vi allt.

Vad var din första häst för ras?
Min första häst var en Holstainer, Uffe däremot är ett Belgiskt varmblod

Vad har du för sadel? Den ser ju Huur skön ut som helst
Min dressyrsadel är en Frank Bains och jag kan garantera att den är superskön, lite annorlunda model men det är väldigt många som pratar gott om märket. I hoppningen använder jag en Pessoa legend men den skall bytas när Uffe blir bra, den har legat dåligt på honom i över ett år.

Var kommer din häst ifrån och hur gammal är den?
Han kommer ursprungligen från Belgien men har varit i Tyskland ett par år
Han blev 15 i januari

Som sagt! Fortsätt skicka in frågor



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback