Gårdagen

Hej!

Hann inte göra något inlägg igår då jag fick väldigt brottom efter stallet för en kompis fyllde 18 och vi skulle fira henne, sen blev det lite väl sent när jag kom hem.

Nå, igår reds Uffe i padocken och var superlat till en början, hade inga sporrar på mig så han brukar försöka smita undan då. Fick vara på honom väldigt mycket för att han överhuvud taget skulle lyssna. Gjorde mycket skänkelvikningar och öppnor för att få igång bakbenen och stretcha honom lite och efter ett tag gick han riktigt fint. Sen började vi öva galoppombyten och det gick väl mindre bra, då hade han börjat komma igång och blev superpigg. Vi avslutade med två hyfsade byten i alla fall så jag är rätt så nöjd med honom. Till råga på allt så går jag på pencillin just nu och är super trött, kanske inte det bästa att ha en pigg häst då.

Idag då! Min skötare har Uffe då jag ska på årsmöte med en förening och hinner inte ta honom.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback