Halt??

Hej.

Har varit med en kompis och letat fjädrar till att göra hårsmycken i stan idag, hittde flera fina i flugfiskebutiker så nu har jag så att jag klarar mig ett tag framöver...

Fick dock ett samtal från min skötare att Uffe var svullen och varm på vb has. Han har haft ett litet sår där men
det är läkt sedan länge och är enbart en liten sårskorpa kvar. Sa till henne att gå ut och trava honom och känna igenom honom. hon tyckte då att han inte kändes som han skulle så kanske har jag en halt häst igen... Ska känna igenom honom i morgon och är han halt så får han vila ett par dagar. Pappa hade sett honom tidiare idag och sett att han sprang som en tok i hagen så förhoppningsvis är det bara en liten streckning, men vi får se.

Är det hasleden som dummar sig igen vet jag inte vad jag gör, orkar inte börja om från början en tredje gång och vad är då changserna att han kommer kunna tränas för att tävlas? Varje gång han är ordentligt igång så blir han halt igen... Vi får se vad tiden utvisar. tänkte ändå ta med de nya grejerna upp i morgon och fota, så håll utkik!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback