Jobb interjuv

Hejsan!

Som sagt så var jag på jobb interjuv idag och det gick skit bra! Verkar som att jag har fått jobb i stort sett hela sommaren och det känns jätte bra! Ägarna till ridanläggningen var jätte trevliga och träffade två av deras barn med, blev dock chockad då ett av barnen har medverkat i TV rätt mycket (say no more) men de var också trevliga. Tror jag kommer få en toppen sommar och får troligen ta med Uffe också och rida med på uteritter.
Supermysig anläggning och det är inte så långt hemifrån. Tummer upp. Kommer skriva mer info när jag vet säkert, men de verkade väldigt possetiva och skall troligen åka på ett "test" läger i maj för att komma in i arbetet.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback