Kavaj, nej då....

Hej alla glada ute i skit vädret.

Har precis komit hem från Hööks i Borås. Vad gjorde jag där? jo, provade deras nya kavaj, och passade den? NÄSTAN... En storlek större så hade jag haft en ny kavaj... Men men, jag får rida i min kavaj så länge tills jag hittar en som passar ordentligt.
Igår åkte jag bara upp till Uffe en snabbis och tog kort, både jag och mina kompis var sådär lagom trötta hela dagen men på kvällen så orkade vi ta oss ut i bilden och åka upp till stallet. Både jag och Uffe fastnade på kort för ovanlighetens skull.
Snart blir det till att åka upp till stallet och rida Uffe, även testa lite saker som jag köpte idag. Mer info kommer sen.





» Sanna

Vad var det för kavaj? Jättefin häst :)

2012-04-29 // 00:43:21
URL: http://teamahlenius.blogg.se/
» jenny

vilken storlek har du, vi bloggläsare kan hjälpa dig att leta :)

2012-04-29 // 18:48:55
URL: http://ponnytjejor.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback