Kavaj

Jag blir tokig!
Jag och pappa var igår i tre ridsport butiken och kollade på kavajer och vi hittade ingen. Hööks skulle få in en ny i stretch nästa vecka men det är ju ingen garanti för att den sitter bra, och Tre hästar sa att jag kan komma in en vardag så ska vi ringa leverantörer och kolla med storlekar. Sitter just nu och kollar på internet och har kanske hittat en kavaj men den får jag beställa och vad gör jag om den inte passar? Jo, jag får rida i min gamla kab´vaj, vist den passar men det är precis på gränsen, Den är lite för tajt i armarna och sitter för löst över kroppen. Saknar min brun rutiga kavaj som syns på headern men det är för liten just nu :( aja, j´har ne kavaj i nödfall men skulle vara roligt med en som man trivs med :/

Tipsa gärna om ni vet något ställe i närheten av Gbg som säljer mycket kavajer.

Fortsättning följer...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback