Mys dag med Anna

Hej!

Kände att jag behövde tänka på annat än Uffe idag så jag hörde med Anna om hon ville åka in till stan med mig och självklart så ville hon det. Hon skulle egentligen följt me till Uffe och ridit idag men eftersom att det inte gick så blev det en mysdag på stan istället.
Var och åt kina buffe och fikade, och självklar shoppade vi

Dagens inköp
Studentklänning
Balskor
Converse
6 pocket böcker (till sommarens alla semestrar)
2 bh
1 skärp
strumpor
fjäderörhängen
sidenband till balklänningen

tror jag fick med allt. Pappa var uppe hos Uffe idag och ledde honom lite, imorgon är det min tur, ska upp och pyssla med honom och leda honom en sväng

Känns bättre idag, fick tid till Uffe på onsdag 9,15 så vi får se vad veterinärena säger, ser jag inget på honom imorgon kan det hända att jag skrittar ut en sväng med honom på lördag eller söndag men känner att vi ska ha kvar tiden hos vererinären, tror det kan vara bra att kolla upp honom så att det inte är något på g.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback