Nytt och bra pris

Sitter just nu och kollar på nya saker till Uffe, har nästan gett upp att hitta en ny kavaj och då resonerar jag som så att då måste Uffe vara mycket snyggare på tävlingarna. Har hittat både ett träns, täcke och massa andra saker till honom på Hööks. Dock så tror jag inte att dessa kommer ut i affären förens den 5 april men jag får väl åka och kolla på det då.

Vad tycker ni? Hiss eller diss??


379 :-


729:- fast i svart då. Tycker det är snyggt och stilrent, är inte jätte mycket för bling bling, men det går i perioder :P


Skulle dock kunna tänka mig detta pannbandet 129 :-


Skulle även behöva med förvaringsutrymme i stallet för tex lindor och dylikt, funderar på en boxgardin som jag kunde sätta på mitt tävlingsskåp på utsidan. tror den kostade max 200 kr


Hittade även denna smarta väskan att förvara lindor i! 89 kr tror jag den kostade, supersmart, har tänkt att köpa en plast låda att ha benskydd och sånt i men denna känns med praktisk


Älskar denna tävlingsskjortan 199 :-


Skulle även behöva nya sporrar, har letat efter billiga sånahär men de har varit allderles för dyra, men på Hööks kostar de bara 179 :- SKA HA!!!!



Känns ju jätte bra att kalla sig för en Budgetryttare och nu sitter jag här och lägger upp massa saker som jag ska köpa... men det är saker som behövs, dessutom får ni lite tips! Dessutom, det är Hööks och inte någon dyr märkes butik för då hade jag nog lagt ner denna bloggen....



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback