Öm

Hej!

Har knappt kunnat sova inatt pga ömhet i kroppen, har jätte ont i nacken ich har ont så fort jag vrider huvudet. Även allmänt öm i resten av kroppen... Skönt att man inte har lektion förens 12,40 så man kan göra allt i sin egen takt. Har dressyrträning ikväll och har förvarnat min tränare om att det blir ett snällt och lugnt pass (om hon vill följa mina önskningar :P). Är klar för skolan med mitt nya Body shop smink som jag köpte efter en makeupkväll med mina underbara vänner igår, kan rekommendera detta! Sjukt mysigt med gott tilltugg och trevlig personal, och jag tål sminket!!!! så nu kanske man kan börja sminka sig varje dag utan att man kliar sönder ögonen....
Men nu ska jag fixa iordning det sista och åka iväg till skolan





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback