Shoppnig

Hej.

Var på Hööks idag (igår) med min underbara kompis Martina. Var planerat att åka med föräldrarna först men vi bestämmde oss för att försöka hitta Hööks i Borås själva, vilket vi gjorde sådär efter 10-15 min letande i ett industriområde.
Shoppade det mesta som jag nämde i ett tidigare inlägg, dock byttes täcket ut mot 2 par nya lindor ( vinröda och bruna) plus en microfibersvamp som jag har läst mycket om och en hästolja att piffa upp Uffe med inför tävlingar.
Tränset, pannbandet, lindorsförvaringsboxen, boxgardingen och sporrarna blev självklart inköpta.,, och bilder kommer troligen på fredag.
 Provade även ett par överdragsbyxor men de satt inte bra så får åka till Börjes och kolla på ett par... Hittade även ett par snygga ridbyxor som jag ska kolla på mer nästa vecka när jag åker dit för att prova kavajen...

Nu blir det sängen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback