SNÖ!!

Svinkallt i stallet nu när jag var upp. Gick ut en liten sväng med Uffe men var för kallt för att gå en längre bit, men han fick röra på sig lite i alla fall. Borstade av benen och satte på hans nattskydd och stod och godade med honom, han är för mysig <3

Smarta jag köpte ju ett träns i förrgår till honom och trodde att ett träns som jag köpte på GHS var brunt, var det de?? Nej! så nu har jag två helt nya svarta träns. Någon som är interisserad av att köpa ett svart oanvänt träns i storlek Full?? Spännerna är i mässing och det ingår tyglar, köpte det för 500 kr och kan tänka mig att sälja det för 400 kr. Vill ingen ha det så får han ett nytt träningsträns då jag inte är nöjd med hur det han har nu sitter, så vi får se.

BTW bloggbesökar rekord idag!! Fortsätt så! sprid till era vänner och börja kommentera, det gör det så mycket roligare att blogga då!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback