Sorry

Hej!

Hann inte göra något inlägg igår, kom hem sent och var för trött.
Testade att rida Uffe igår igen och han kändes likadan, så veterinären får gå igenom honom ordentligt på onsdag. Hästfri dag idag, har suttit med en kompis och disskuterat ett nytt teatermanus som vi har börjat skriva nu mitt på dan. Nu blir det att åka ut med honom igen och hans flickvän till Liseberg och ha en myskväll där, älskar dessa två, helt UNDERBARA människor.
Mamma fotade mig och Uffe igår med de nya grejerna, blev inga superbilder men ändå! Jag vet att jag är seg med att lägga ut filmen men har inte haft tid, syendet av min balklänning går först, hoppas ni förstår, men så fort jag får tid och ork så kommer den.

Känner mig rätt korkad nu med. har velat ha en liten inomhusfontän i mitt rum och har köpt en idag, kopplade in den och inser att den låter rätt mycket från vattnaet, och vem är det som blir toanödig så fort hon hör rinande vatten?? suck... Men den är fin ändå, får lära mig att knippa :P


» Anonym

Fin blogg du har!

Och du och din kuse är otroligt fina tillsammans!. Har skummat igenom dina inlägg lite här och sett att din fina häst inte varit på topp. Hoppas det inte är något allvarligt! Håller tummarna att allt blir bra!



Kram / Kicki (:

2012-04-28 // 23:54:27
» E M M A H O L M . S E

Himla fin häst du har! :)

2012-04-29 // 20:30:38
URL: http://www.emmaholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback