Sova

Hejsan...

 Borde sova nu, ska upp tidigt och köra en kompis till vårdcentralen, han har ryggskott stackarn, han har alltid ställt upp på mig så jag kan inte något annat än att ställa upp på honom tillbaka :)
Sen blir det en sväng till Jönköping för att hälsa på min syster och troligen gå till Dea Axelsson<3 Hittade den affären i stockholm och blev helt kär och den finns inte i Göteborg men i Jönköping finns den så då passar jag på :P
Har även beställt nya saker till Uffe, har länge kollat in Dressyrmupparnas kollektion och nu när det var 30% så passade jag på, blev en saftig summa ändå men Uffe och jag kommer bli så snygga :)
Nä, nu ska jag sova och drömma om min sommar som lägerledare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback