Syr

Hej!

Var hos läkarn idag för min tå, tycker inte pencilinet har hjälpt något så skulle gå dit och prata med dem. Vips så skulle jag opereras idag istället för den 3 maj, så nu sitter jag här, handikapad och bitter, bedövningen hade inte verkat innan operationen... say no more. Läkarn hade dessutom inte tid att låta den första bedövningen verka ordentligt utan tryckte i ännu med bedövning varje gång jag kände något, så till skillnad från förra gången då det räckta med 2 sprutor var det 5-6 denna gången, där av bitterheten...

Träningen blev idag inställd på grund av detta då jag inte får ha några skor som klämmer över tån och jag tror inte jag är så pigg på att trycka ner en lindad tå i ett par ridstövlar. så Uffe får stå idag med, men imorgon har Sussie honom så då får han gå.

Vad gör jag nu då?? jo, jag står och syr på min balklänning, som just nu ser ut som en konståknings dräkt, men det blir nog bra sen. Bedövningen håller på att släppa så det blir värre och värre men hoppas att de mesta har släppt nu så det inte blir ännu värre, blir till att gå med sandaler i en vecka nu. Värre var det sist då det var i november december och det var svinkallt om foten, nu börjar det åtmindstone bli vår...

Filmen som jag lovade kommer nog senare i kväll, vill ta vara på den tiden som jag kan stå till balklänningen, sen blir det att sätta sig ner och redigera film

Hörs sen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback