Tagga Tävling!

Hallo!

Kom precis hem efter 4 timmar i stallet! Har ritid, putsat, ryktat och knoppat.

Ridningen gick sådär idag. Skulle ha ridit igenom programet men Uffe var okonsentrarad och stark så det kändes inte som den bästa iden. Vi körde på i en halvtimme utan att komma någon vart och då gav jag upp, skrittade ett varv runt gården och kände att jag inte var riktigt klar med honom. Jag kan ju inte gå ifrån ett dåligt pass inför en tävling, så vi tog ett par varv i padocken också och där kändes han bättre. Efter det så gav vi oss, lite krafter får han ju spara till i morgon.

Sen var det bara att gör i ordning alla grejer, stackars Uffe fick stå i stallgången i två timmar medans jag gjorde i ordning honom, dessutom fick alla andra sitt hö, men han stod där så lugnt och fint och väntade på att jag skulle blir klar! Han kompenserade upp för det dåliga ridpasset :P

Jaja, ni får uppdatering i morgon, kanske under tävlingen, vem vet :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback