Valborg

Hallo!

Upp hyfsat tidigt idag för att åka till stallet. Uffe fick en rejäl genomgång med borstarna och mannen fick en omgång med saxen. Han fick vila idag då jag fick lite brottom och dessutom vill jag nog inte rida honom innan veterinärbesöket, men blir nog en liten promenad i morgon, och massa mys. Hoppas han bara inte börjar bli dålig då hans mage inte verkar vara igång och sedan så har han inte druckit så mycket inne :/ får se i morgon.

Dagen fortsatte i alla fall med en tripp in till Göteborg för att betala resten av en resa jag och en kompis ska göra i sommar till Alanya, sen möta en annan kompis och äta och gå på bio, såg the lycky one SUPERBRA!!!! så se den, väl spenderade 100 kr. Sen hem och nu sitter jag här.

Morgondagen ska då spenderas mycket i stallet och sedan blir det nog hem och sy om jag ska bli klar med min balklänning till balen, ja, ni läste rätt, jag syr min balklänning själv, ett av mina intressen är att sy, har bla sytt 1700-tals, medeltid och 1800-tals kläder, mer om detta kommer i min presentations inlägg. Hoppas att jag hinner skriva något längre inlägg imorgon, så vi hörs då



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback