Veckans planer

Eftersom att Uffe skall ta det lugnt nu i en vecka så blir det inte så mycket ridning för min del. Har dessutom massa annat inplanerat denna veckan så det passar nog bra att inte ha massa krav på mig att behöva rida. så här kommer mitt och Uffes träningsschema

Uffe
Ons- Sussie dag, fick vila
Tors- Vila
Fre- troligen en liten uteritt
Lör- Vila
Sön- om jag hinner uteritt, annars vila
mån- kännas på lite i paddocken
tis- Marie träning

Rebecka
ons- musikalföreställningen Charlie Chaplin med två underbara vänner
tors- Teatermöte
fre- Myskväll med teatervänner hos Anna
lör- Riva husdag hos en kompis som precis har köpr hus, sen teaterfest på kvällen
sön- Dansuppvisning med WG på råda säteri 11-16 sedan kanske en interjuv för ett ridläger på kvällen.
mån- UFFE!!!

Som sagt Uffe kommer få stå rätt mycket men tror han kan behöva det, ska även ringa Ale hästspa för prisinfo för en behandling som jag tror skulle vara bra för Uffe, spänande spänande


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback