Vilken morgon

Hejsan.

Morgonen började med att jag vaknade för tidigt... say no more!
Sen skulle jag och mamma upp på vinden och ta ner kläder inför WGs uppvisning idag och mitt förkläde är helt borta, ha letat överallt, typiskt. Skulle sedan åka till Kungälv och fixa en sak och sedan åka till stallet, och vad är då borta om inte bilnyklarna? Så jag ringer pappa och kan han komma hem tidigare och köra mig till Ostindiefaran?? tveksamt, så det blir kanske att åka buss i 1700-tals kläder vilket inte hör till min favorit... Uffe får jag ta i kväll för jag orkar inte ta bussen upp till honom. Jag ville ha en lugn dag...

Så nu ska jag sätta mig och fortsätta på ett manus som jag började med för två år sedan, kanske fixa nya funktioner på bloggen och kanske börja sy min balklänning. hörs sen




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback