Vilo dag

Hej!

Uffe har fått stå både idag och igår, han kan behöva vila lite. Ska förhoppningsvis rida ut i morgon men de varnar för snöblandat så kan bli ändrade planer, i så fall får han gå lite lätt i manechen så att han inte blir allt för stel med tanke på spatten. Åkte ptmindstone upp till honom idag efter teatermötet och lät honom gå och beta lite, samtidigt som jag pratade med min vän Anna som jag ska hem till i morgon, en sån underbar människa som alltid får en att skratta :)
Sitter just nu och pluggar inför ett prov i morgon, älskar att några av mina klasskamrater har gjort en låt med fakta till provet, haha så underbara

Nä, nu ska jag fortsätta plugga och sedan gå och sova, ha det gott så länge


» Team RB

Ja den kan bli lite lös :D spraya med hårspray :D

2012-04-20 // 08:17:33
URL: http://www.ryttarblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback