Är avundsjuk...

På alla de som var på Stockholm horse show. Hade jag inte jobbat hade jag lätt åkt dit. Bara få gå på mässan och få klämma och se all den utrustningen som man så länge har spanat in på nätet. Men så blir det ju inte... Nä, jag var hemma och jobbade. Men vad är väl en bal på slottet? Jag har beställt hem lite saker som troligen inte fanns på mässan istället, så just nu går jag som på nålar och väntar. Skrittäcket är på väg sedan länge så jag tycker att det borde komma i veckan och så klickade jag hem pullartränset för några dagar sedan med så det borde också komma snart. Nu ska bara Uffe bli bra så att vi kan prova allt med
 
Detta i blått är snart mitt
 
Och detta i brunt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback