Sökes!

Som säkert många har märkt så har bloggandet varit lite segt på den senaste tiden. Jag har haft för mycket att göra helt enkelt! Så nu så söker jag någon som kan hjälpa mig!
 
Japp, ni läste rätt! Jag söker en bloggpartner. Jag tycker fortfarande bloggandet är skoj men jag har så dåligt samvete när jag inte lägger upp något inlägg på ett par dagar. Jag söker någon att bolla ideer med och få inspiration av. Någon som är driven och har liknade synsätt som jag vad det gäller hästvärlden. 
 
Hittar jag någon är det inte säkert att vi bloggar på budgetryttaren utan att vi skapar någon ny blogg och får en ny start. Budgetryttaren kommer självklart att finnas kvar men jag kommer i huvudsak blogga på den "nya" bloggen och bara slänga in lite tips här ibland.
 
Är du den jag söker? Du får gärna bo i Göteborgs området men det är inget krav, men det vore bra att kunna träffas ibland och disskutera bloggen. Designen kan jag sköta om det skulle vara en önskan. Skriv då till mig på [email protected]
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback