Ullared och begravning

Idag är det begravning för en släkting några mil utanför Ullared och självklart kommer vi passa på att åka dit efter begravningen. Mycket står på inköpslistan nu inför jul och kommer även att passa på att köpa vinterkläder då jag har absolut ingenting! Har ett par vinterskor som jag köpte förra året men trivdes aldrig i dem, och har inte haft en ordentlig vinterjacka på flera år, har altid lagrat på med tjocka tröjor under mina höst jackor men det funkar inte nu då vintern redan är här. Dessutom ska jag kolla på hästavdelningen om de har något tjockt skrittäcke som är vattentätt. 
 
Inköpslista:
  • Vinterskor
  • Vinterjacka
  • Skrittäcke
  • 400-500 g täcke
  • Julklappar!!
  • Borste till bilen (vad vuxen jag känner mig)
  • Koftor
  • Byxor
  • Underställ
  • Ridoveroll
  • Mössa till stallet
  • Tjocka ridvantar
 
Sen hittar man ju alltid massa andra saker, så vi får se hur mycket pengar som spenderas...
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback