Baby, jag tror jag är kär

Har hittat massa snygga väskor på Spell och är riktigt sugen på en. Har velat ha en virkad väska med fransar länge för att matcha upp fjädrarn i håret men har inte hittat någon, men nu så! Dock är de inte virkade men de är så snygga ändå... Vet inte riktigt hur jag ska göra...
 
Får se hur mycket pengar jag har när jag kommer hem :P
 
 
Hade inte sagt nej till dessa heller
 
'
 

» anna

Ahhh väskorna var ju assnygg vill också ha. Jättesnygga gillade den med mest brunt

Svar: Om du vill kanske vi kan beställa ihop?
Bebbo

2012-07-12 // 12:54:27
» anna

Kan vi intre träffas nästa vecka? Prata pch beställa dessa fin fina väskor vill ha de :-)

Svar: Jo, det kan vi nog
Bebbo

2012-07-12 // 23:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback