Haha

Haha! Mamma tog bilderna uppifrån så nu ser jag jätte lång ut på Uffe och hans kropp ser helt förvirden ut :P
 

» Johanna

Jag har faktiskt en fråga till dig :-) Jag är lite större och har svårt att hitta ridbyxor som passar. Jag är egentligen inte SÅ stor att jag inte borde kunna ha ridbyxorna i strl 46 på Hööks, men av någon anledning kommer jag inte i dem ridbyxorna... Var köper du dina ridbyxor och andra ridkläder? Tacksam för svar :-)

Svar: de ridbyxorna jag har på mig på bilden är från just Hööks http://www.hooks.se/product.aspx?productid=100024&deptid=27&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC, deras CREW kollektion, de är i enbart bommul och jag har rätt stor plats kvar i dem. Sen köper jag en del på Börjes med, men det är mest helskodda.
Hoppas detta hjälpte något
Budgetryttaren
Bebbo

2012-07-19 // 07:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback