Hemma igen

Haft en jätte rolig helg med WG med mycket skratt, skrik och krut. Mådde lite halvdant igår kväll och idag men det gick, tror att de berodde på att jag sov för dåligt mellan fre och lör och då brukar mitt humör gå ner och jag känner mig konstig. Men har fortfarande haft en underbar helg och träffat massa nya människor och lärt känna några gamla bekanta närmare :) Åh, har så mycket framtidsvisioner just nu som jag vill sätta igång med NU!!! Men det få vänta, måste sova ikapp all förlorad sömn, men det är det värt
 
Tack alla "konstiga" människor för en underbar helg som jag kommer att minnas, så syns vi igen nästa år (har lovat en dansk :P)
 
 
Deltagarna packar ner sina läger och åker :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback