Planer

Har lite inköps planer om min sadel blir såld. Om den blir såld innan jag åker till London så kommer nog mycket pengar spenderas där, men har ett måste köp innan. Jag har alltid hatat nylon, som longeringslinor och liknande. Har varit med om flera brännolyckor med nylon och jag tycker det är så klumpigt. Därför skulle jag vilja investera i ett par tömkörningstömmar i läder, viserligen ett lyx objekt, men även en säkerhet. Hittade ett par på Falsterbo för 1500 :- och de var jätte mjuka och sköna, hade dock inte de pengarna då, men när jag får så ska jag köpa. Mina från Hööks är visserligen okej, men jag tycker de är för elastiska och de bara glider i handsken.
 
 Hittade dessa på nätet och med portot skulle de gå på ca 1100:-, dock vill jag klämma och känna på de innan jag bestämmer mig, i värsta fall får man väl skicka tillbaka dem. HÄR hittar ni dem 
 
Någon som vet vart man kan hitta tömkörningstömmar i läder i närheten av Göteborg annars??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback