Taggad

Är det någon mer än jag som är super taggad på Falsterbo horse show? Sitter här och bara längtar, kolla på showerna och göra av med pengar på mässan (hm, budgetryttare?!). Det är bara Falsterbo en gång om året och det var säkert 5-6 år sedan jag var där sist och jag brukade ÄLSKA det! Sen kom det andra saker imellan. Medeltidsdagarna brukar ligga på samma vecka men det gör det inte i år och dessutom så har min pappa semester en vecka nu och han lyckades pricka in det på Falsterbo. Så himla glad. Nu längtar jag bara efter att få sitta på den soliga läktaren och äta bigaråer ( om det ståndet finns kvar, någon som vet?) och bara njuta, och säkert med för många kassar att bära till bilen.
 
Så, ser jag någon där nere på torsdag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback