Utvärdering

Hej!
 
Tänkte ta och utvärdera regnridtäcket som jag köpte på Falsterbo. 
 
För det första så kostar det 1049:- på Horsemakeup, kan säga att jag är glad att jag inte köpte det där! Hittade det nämligen i en monter för 499:- Glad Budgetryttare :) Dock inte samma märke men skit samma, detta är ett Eskadron istället och jag tycker det ser bättre ut
 
Passade på att testa det i förra veckan då det regnade till och från och tänkte att det är lika bra. Kan säga att jag bara hittade posetiva saker med det.
 
Posetivt

  • Dragkedja vid halsen så det inte kommer in något regn framifrån
  • Kan knäppas i tränset så att halsen inte åker ner
  • Anpassad väldigt bra för sadeln! Har en speciallgjord söm på ryggen så att sadeln har plats och små springor för stigbyglarna
  • Rätt tungt så det fladdrar nästan ingenting
  • Du märker inte att du har det på hästen
  • Ligger still!
  • REGNTÄTT!!!
Negativt

Återkommer!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback