Älskar REA

Hej!
 
Beställde för några månader sedan hem en outfit från DM´s kollektion och bara älskade schabraket, de andra var också bra men schabraket är min absoluta favorit. Har flera gånger dregglat över ett blått och ett brunt men har alltid tänkt "nej! du har för mycket schabrak" och "Men det är ju så fina" och haft ett inre bråk med mig själv, lite saftigt pris på 359:- för en budgetryttare och jag har ju redan ett. Men nu har det då kliat i fingrana i flera dagar då de har haft 60 % på alla saker! Vem beställde inte hem två schabrak igår? :P Men tänk såhär, två schabrak med frakt för priset av ett, helt lysande :P Mina föräldrar kommer flippa.:P
 
Rean har dock slutat nu men jag tror det finns några saker kvar om ni vill beställa. Sidan hittar ni HÄR
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback