Äntligen

Hej!
 
Ni som har följt bloggen ett tag vet att jag har letat efter något väldigt länge och tillslut gav upp! Gissa vad?! Fick ett telefonsamtal idag om att den som jag beställde i april hade kommit, hade gett upp hoppet. Så jag och mamma åkte och provade och den satt perfekt!!

Så nu är jag ägare till en svart John Whitaker i stretch! LOVE it.
 
Nu blir det bara till att träna Uffe så att vi kan inviga den den 23/8
 
 
Hiss eller diss??

» Anonym

No offense, men är den inte för liten? Ska den inte "gå ihop" nedtill?

Svar: För det första! Det är en "Hoppmodell" för det andra! Så som jag står gör att den går upp där nere, står jag "normalt" så går den ihop! Några med frågor Anonym?!
Bebbo

2012-07-04 // 07:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback