Fotoshoot?

Är lite sugen på att ha en fotoshoot med Uffe och mig med historiskt tema, typ medeltidskläder eller sent 1800-tal. Låter detta interessant? eller är det bara jag som vill ha en anledning till att sätta på mig roliga kläder? 
 

» Ebba

Hej.

Googlade på "trans 1800-tal" och hamnade här. :)

MÅSTE bara få lov att säga att det var en riktigt snygg häst du har! Så vacker!
Och din klänning är enormt fin? Nåt du sytt själv? I så fall kanske man kunde få köpa mönster av dig?

Ta hand om dig!

Svar: Tack så mycket. ja, klänningen har jag sytt själv, mönstret är ett vanligt 1700-tals mönster som jag har gjort om lite. Handelsgillet.se har rätt mycket historiska mönster så du borde nog kunna hitta något där.
Rebecka
Bebbo

2012-08-17 // 10:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback