fullt upp

Hejsan!
 
Hoppas alla har haft en bra midsommar?! Själv firade jag den med underbara teatervänner med massa god mat och underbart sällskap :)
Uffe blev tömkörd för 2a gången i fredags och det gick hur bra som helst! Trodde han skulle bråka som han gjorde sist men denna gången gick jag in utan krav och började från grunden och han fattade direkt. Avlutade med att sätta på inspänningstygeln på det lösaste och då gick deet ännu bättre. Ska jobba vidare mycket med tömkörning för idag var han jätte mjuk och fin, tror det kan vara bra för honom att få bygga muskler utan ryttare på ryggen med :)
Idag blev det bara en liten stund i stallet med ridning, hade med en kompis upp också som fick sitta upp på Uffe
 
Så mycket mer har väl inte hänt. Jag och en kompis har börjat skriva på en pjäs som vi har visioner för sommaren 2014 att spela på lite olika ställen i Göteborgsområdet, så vi får se vad som händer. Både jag och han satt igår och disskuterade lösningar och ideer under midsommarfirandet och vi tror båda på den så mycket :D
 
Hade hoppats på att åka upp till Stockholm för en picknik imorgon men det blir nog inte så :'( hade varit så sjukt skoj att träffa lajv gänget igen :(
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback