Hänt idag?

Hej!
 
Förutom att jag fick min kavaj ( wiiii) så var vi uppe och hämtade det sista från det gamla stallet. Hade bla ett skåp kvar där och lite andra små saker. Känns rätt skönt att man kan lägga det åt sidan nu och gå vidare. Vet ni vad? Jag körde transporten hem också! Så snart får ni nog se mig och Uffe på tävlingarna själva :p
 
Ridningen gick sådär idag, Uffe har tappat så mycket och vinglar jätte mycket när man rider, inte alls den gamla stadiga Uffe längre. Sen satt han fast i vänster sidan något enormt idag med, släppte fram åt slutet men det var en kamp! Tror jag ska tömköra mycket nu så att han hittar sin egna balans innan jag ska upp med min kassa balans. Vi får se vad som händer, kan ju vara att han hade en dålig dag idag med :p
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback