Mitt liv just nu

Hejsan!

Nu börjar studenten närma sig och jag har ett stort kaos i mitt liv. Balen var igår och klänningen blev klar även om jag fick sitta och sy det sista hos frisören, är inte det bara så typiskt mig? Haha.
Idag är jag ledig eftersom att det är national dagen, firar inget speciellt men skönt med ledigt. Har sovit till halv 12 och duchat för att få ur alla produkter som användes i håret igår... Sen kom en kompis hit som jag inte har träffat på SJUKT länge :) Sen upp till cp hästen som inte kan vara utan sin hagkompis, skulle ha ridit men hade ingen lust att sitta upp på en tokig häst, kanske åker upp om en stund och ider, får se. Hade varit skönt med en lugn hemmakväll inför studenten! vi får se






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback