Shopping!

Hej!
 
Nu7 drar jag och mamma snart till Sollebrunn och till Hedmans Häst för att shoppa loss. Eller shoppa loss är väl lite fel ord men vi ska kolla på lite saker till Uffe. Har börjat fundera på att köpa ett stångbett till honom, han har varit så stark och ojämn i handen det sista så jag vill testa något nytt. Jag vet att hans tänder behöver raspas snart och så men när man läser runt så verkar stångbett vara det bästa bettet, det är ju bara för tillfället! Jag brukar ju byta mellan ett två och tre delat men nu verkar inget av de funka, tror jag köper ett och testar i alla fall.
 
Sen ska vi kolla på ett helt ofodrat regntäcke och jag vill även kolla på ett fleecetäcke med hals inför hösten och vintern, sen blir det väl och kolla vad de har för man får ju passa på när det är 50 % på all ryttarutrustning. Skulle behöva en ny träningshjälm med, den är några år gammal. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback