Studenten

Hallo!

Vilken helg! Studenten på fredagen och vårsalong med WG på lördagen. Sjukt rolig helg :) Har dock inte hunnit med Uffe men nu är jag tillbaka på banan igen.

Studenten var sjukt roligt! Chanpange frukost kl 6 på morgonen i Kungälv, kl 7 stod vi och dansade till svenska artister, kommer nog aldrig hända igen :P Utspringet var kl 13 och vi skulle vara i skolan kl 8, sen var det fullspekat program till kl 15,30 med fotografering, sittning, utspring och flak.
Mottagningen var jätte mysig! Fick massa fina och uttänkta pressenter från mina närmaste vänner och släktingar, bla en utflykt till Nya Älvsborgsfästning, ett arvegods som jag har velat ha i flera år, chanpangeglas, koppar, tekanna med matchande mjölkkanna, smycken, blommor och pengar :) en jätte lyckad kväll. Min kompis hade bakat jätte goda tårtor, bla en som var en kopia av min studentmössa :)
Sen var det ju studentfest på kvällen, var dock väldigt trött så stannade inte så länge








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback