Vad sysslar jag med?

Hej!
 
Misstänker att några läsare inte fattar vad jag sysslar med. Jag menar, jag har alltid konstiga kläder på mig och vad tusan är WG? Tänkte ägna ett inlägg att förklara lite snabbt.
 
WG= En historisk grupp, vi sysslar främst med den gustavianska tiden ( slutet av 1700-tal) och gör allt ifrån att gå på bal till att vara ute och slåss på fält. Vi har bla varit nere i Waterloo och återskapat Napoleons slag 1815 och har planer på att åka ner igen till 200 års jubileét. LÄS MER OM WG HÄR 
 
Så lagade vi mat i en vecka
Vårat läger, vi sov ca 3 i varje tält 
 

Vi deltog även i filminspelningen av serien Anno 1790 som gick på SVT i höstas, vi är dock bara med i början och syns inte så mycket, men det var en rolig upplevelse
Snyggt sminkad man var :P
 

Teatervinden= En teatergrupp som jag har varit med i sedan 2004-2005, vi har både sysslat med medeltid och 1700-tal. LÄS MER OM TEATERVINDEN HÄR
 
 
1700-tals pjäsen Guldtunnan ( förlåt för klänningen, hade ingen korsett vid denna tiden)
 
Medeltid
 
Fotorna är inte tagna av mig (självklart) och jag hoppas folk som har tagit dem tillåter att jag använder dem här

» Matilda

Hej (Gutår) Bebbo! Har suttit och läst igenom massa av dina blogginlägg nu - vad bra du är, verkligen! Hästar kanske inte riktigt är min grej, så för hästmänniskor måste den ju vara ännu bättre! Du är grym, jag saknar dig!

Kram Matilda

Svar: Saknar dig jätte mycket med Matilda :)
Bebbo

2012-06-27 // 11:00:38
» Anna

Jag tycker inte det är konstigt alls,lever i mina 1200-tals kläder och leker med vapen nästan dagligen;) hihi

Svar: Jag önskar jag hade möjlighet till detta men har för mycket annat nu, men snart drar det igång :D
Bebbo

2012-06-27 // 22:26:38
URL: http://annashastliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback