Hiss!!

Först riktiga inlägget... spännande!

Tänkte bara ta och Hissa en ny stövel modell!
Jag som många andra ryttare har svårt att hitta stövlar pga för stora vader, jag som dessutom är lite kraftig får alltid frågan "Ska vi måttbeställa ett par stövlar för ca 4500?" Nej tack, lite för mycket pengar för mig. så nu blir jag så glad för att både Hööks och Börjes har hakat på en ny metod som passar alla!
Det är stövlar med snörning fram, på så sätt kan du reglera efter ditt eget ben. Jag äger själv ett par bruna stövlar från Hööks med denna metoden som jag bara ÄLSKAR, har dock bytt ut deras snören mot ett brunt resårband för att få det så bekvämt som möjligt. Dessutom gör det inget om du går upp eller ner i vikt, det är bara att reglera snörningen.


Hööks 1799:-


Hööks 1899:-


Börjes 1745:-

» mickis-ridtravarblogg

va smart:) med resår bandet har jag aldrig tänkt på:P

2012-04-29 // 11:06:14
URL: http://ridtravarkillen.blogg.se/
» Elin :D

Har dom bruna fast jag själv ha lackat dem

Svar: Okej
Bebbo

2012-09-26 // 14:29:02
URL: http://immaridskoleryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback