Vad är detta?

Har du häst eller rider på ridskola?
Har du drömmar om att kanske hitta snygga MEN billiga prylar?

Då har du kommit rätt!
på denna bloggen kommer jag hylla det billiga och bra sakerna, jämföra priser och kvalite och inte minst, ge tips och råd för hur du kan anpassa dina prylar till just dig.

Jag är en vanlig tjej som har haft häst i snart 6 år, och min familj har inte alltid haft så bra med pengar. Ibland har vi fått skrapa eller tagit pengar från sparkontot för att köpa nya saker som behövdes. Nu har våran situaton förändrats, men jag blir fortfarande irriterad på ryttare som krankar ner på de billigare och inte lika "fina" märkerna, så därför vill jag hjälpa er.
Ni kommer kunna be om råd och tips här och jag ska försöka hjälpa er så gott jag kan. Jag finns här för er.


Välkommna till Budgetryttaren



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback