Balklänning

Provade balklänningen idag och blev så besviken. Har kämpat med den trotts att jag inte har haft någon sylust och nu blir den inte som jag har tänkt mig. Vill så gärna ha en egen balklänning som jag har sytt själv men har just nu ingen lust att gå på balen överhuvud taget.. Alla kommer komma i så fina klänningar och så kommer jag komma i min som inte alls blev så som jag hade tänkt mig... Ska nog gå och kolla på lite olika klänningar och se om jag hittar någon eller åtmindstone får lite inspiration att fotsätta. Sitter just nu och kollar lite på nätet och har kanske hittat en lösning men jag får se, ska nåla upp den på provdockan och se vad jag tycket.

Känns som ett misslyckande bara, har sagt en lång period att jag ska sy min egen balklänning och nu kanske det inte blir så....

» Anna Röding

du kan ju alltid få låna min och ifall du vill köpa den ;) puss på dig sötgurka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback