Designar om

Hejsan!

Sitter just nu och fixar med bloggen! Lägger in klickbara bilder på mig och Uffe i menyn som senare kommer leda till info om oss, så bloggen kommer kanske se lite konstig ut vid vissa tillfällen men ni får stå ut med det för det kommer nog bli så bra när allt är klart. Kommer nog snart klistra ihop mén ny heder också, men det kommer senare.

Vad har jag gjort idag då?!
Var med en kompis på Bäckebol och köpte lite grejer och käkade. Sen upp till Uffe och pyssla med honom och sen hem och mysa med min hund som blev 11 år idag ;P
Blev inget syende idag då dagen bara sprang iväg, får bli en annan dag istället.

Imorgon blir det veterinären med Uffe och sedan skolan, går in i slutproduktionen i morgon så det blir 4 tuffa veckor framöver, sen blir det London med bästa klassen och kolla på musikaler! Jag fattar inte att jag tar studenten i år, helt sjukt! Men det ska man väl göra någon gång i livet med...

Nä, ska kanske börja knopa ihop någon inlägg om mig eller Uffe, kommer nog inte ut idag men börja kan man ju alltid göra.

Ha det så bra


» Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra med dig?:D

2012-05-02 // 10:22:53
URL: http://daniellabooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback