fullt upp

Hejsan!

Har haft fullt upp så har varit väldigt oaktiv här, förlåt.
Går i skolan till 17.00 varje dag, sen upp till stallet och sen orkar man inte så mycket mer. Var på VIP bio igår med härligaste Anna med, så sjukt mysigt. Såg Älska mig igen och den var jätte bra men sorglig. Är ni 18 eller blir snart, gå på VIP bio, första gången för mig och tyckte absolut att det var värt pengarna.
Uffe leddes i förrgår men igår fick han vila, hann bara åka upp och ge han medecinen och sen åka till stan. Idag blir det väl att leda honom och funderar på att bada honom, han skulle behöva sitt vårbad snart... får se, det börjar mulna på lite, annars blir det kanske imorgon. Putsa kanske är en bra idee idag, skulle nog behöva plocka isär alla hans grejer och putsa igenom ordentligt, borde nog städa källaren med där jag har alla häst grejer... blir svårt detta...
Okej, såhär gör vi
Superfint väder- tvätta Uffe
Bra väder- Sitte ute och putsa
dåligt väder- Städa källarn

Hur låter det!?
Sen måste jag ju sy med... kanske är viktigare än källarn... Vi får se, vad tror ni blir gjort idag??



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback