Okej, vad har hänt?

Hejsan!

Har inte hunnit blogga för vi har haft fullt upp i skolan, kan inte göra så mycket åt det.

Såhär har min vecka ialla fall sett ut

Söndag: Var på Lerk och hjälpte till med ponnyhoppning, lerks lag vann hela div 1 och gick då upp i eliten till nästa år, duktiga tjejer. Solen lyste men det blåste, dumma jag smorde verken in mig och så hade jag solgladögon på mig = tvättbjörn eller superhjälte :P Fick även med mig två nya schabrak hem, en tjej var där med sin butik och sålde ut schabrak som kostade 300 kr för 100 kr så jag kunde inte låta bli, blev ett grönt och ett blått i allround modell. Åkte sedan upp till Uffe och gav honom medicinen, efter ca 10 min fick jag i honom den...
Måndag: Skolan till 17,00 sedan med en kompis till Body shop och köpte lite saker, gick med henne och åt buffe på en thai resturang i Kungälv, sedan hem och upp Till Uffe och trycka i honom medicinen, även denna gången tog det 10 min...
Tisdag: Genrep i skolan till kl 18,00, blev snarade kvar till 18,30. Sedan var det myskväll med klassen med säsongsfinalen med How I meet your mother, pizza och massa mys. Kom hem vid 11,30 och stöp i säng direkt.
Onsdag: PREMIÄR!!! Gick rätt bra förutom sabotage av en i publiken som kastade upp ett larm eller något på scen, i*i*t säger jag, han ville nog hellre sitta på matte lektion. Efter detta blev det till att åka och kolla på en ny kamera som jag kan ha med mig på alla upptåg i sommar, blev en sony som är vattentät och stöttålig, kändes lika bra liksom. Sen upp till Uffe och kolla ryggen och så, Sussie hade egentligen honom idag men ville åka upp och kolla till honom.
Torsdag (idag): Ledig idag och det behövs. Anna kommer snart hit för att hjälpa mig med min svenska så att jag slipper läsa på komvux nästa år (skönt!!) Sen blir det kanske att åka in till stan och kolla på Ale Gymnasiums bal på Valand. Uffe får vara idag om inte jag och Anna behöver en paus och åker upp och hälsar på honom.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback