Sol!

Hejsan all glada i solen!

Idag är planerna för min dag att jag och några vänner ska gå på Vikingamarknaden i Ale, skönt att få på sig medeltidskläderna igen, var ett tag sedan. Ja, jag vet! Vikingatid och medeltid är inte samma sak men det är enbart för att få in känslan inför medeltidsevenemangen i sommar. Behöver dessutom köpa lite tyg inför 1700-tals dagar och det är bättre att gå till butiker osm säljer sånt på en marknad istället för att beställa hem och så är det skillnad på färgen och inte alls den kvaliten man trodde. Ska även kolla på lite andra småsaker.

Blir nog sedan att åka upp till stallet och vårbada Uffe, känns som lite goare väder idag. Sen hem och sy igen... Sydde hela kvällen igår och kom en liten bit i alla fall, vill sy så mycket andra grejer nu inför sommaren och balklänningen står i vägen för detta. Jaja, bara att härda ut.

Uffe blev ordentligt ompysslad igår och fick sin promenad, dock var han väldigt seg och var mycket mer uppmärksam på gräset vid vägen än vid mig.

Nu blir det frukost och mer uppdatering kommer nog ikväll


Dagens outfitt, kjolen är något annorlunda men annars ser den likadan ut, täcker nog håret idag med :P


» Anna

Vilka evanemnag ska du på i år?:)

2012-05-08 // 15:17:02
URL: http://annashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback