Trött

Har blivit väkt allderles för tidigt av en person i min familj flera dagar i rad nu, hade kunnat sova hur länge jag hade velat och denna kommer in och väcker mig vid 9 för att tex bara tala om att jag har fått sms... so what, sms kan vänta! vill man något bråskande viktigt så ringer man, det är liksom hela grejen. Och på detta nu så ska en annan hålla på och sjunga så otroligt falskt och komma in och irritera en, och så ska detta två personer sätta igång och tjaffsa, förstår ni min frustration??! Vill bara sitta inne på mitt rum och ta det lugnt och vakna till men nej då, de älskar att förstöra min dag, tack säger jag bara!

Har någon samma problem som jag där ute i cybervärlden??


» Daniella Book

Jättefin blogg! Allt bra idag?:D

Följas via bloglovin?:)

2012-05-01 // 13:21:32
URL: http://daniellabooks.blogg.se/
» Anna

Jobbigt:-/

2012-05-01 // 16:26:13
URL: http://annashastliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback