Vildsvins jakt

Hejsan!

Hur mås det såhär på kvällskvisten? Själv mår jag rätt bra, mycket piggare idag.
Skolan som vanligt 8-17 och kommer ha massa blåmärken imorgon efter en dans som vi jobbar på, suck, kan inte luta armbågarna mot något...
En av mina kompisar fick körkort idag :D så hon kom hit så tog vi en tur upp till stallet och sedan åkte vi en runda där det brukar finnas massa hjortar och ibland vildsvin. Åkte, såg massa hjortar och sen så plötsligt ser jag ett fullvuxet vildsvin, visserligen på långt håll men min kompis som aldrig hade sett ett vildsvin live blev lite smått rädd :P Då skulle hon bara veta... Jag körde eftersom att hon var lite ovan med mycket djur och sånt, och vid en vänstersväng ser jag en rumpa på ett hyfsat stort djur vid en stockhög, kör sakta och stannar, och vad står där om inte ett vidsvin på några månader, SÅ SÖT!!

Har även börjat städa källaren i hopp om att bli av med massa grejer. Är ni interisserade av att jag lägger upp saker till salu? Har massa grejer som ska slängas och även säljas. Kommer för och efter bilder när jag är klar.

Hästfri dag idag och hade supermysigt med min vän, nu kollar jag på film och ska fortsätta med det



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback