Är så nöjd

Mina beställnings varor kom idag och ridbyxorna var så sköna! Tummen upp. Företaget ringde dessutom till mig två gånger om samma sak, nämligen att hundtäcket skulle komma om några veckor, fatta! Två gånger på samma dag, aldrig hänt innan! Annars får man alltid maila och ringa till företagen och tjata och fråga, men inte här! Chapsen passade dock inte, men det är bara att fortsätta leta, några tips??
 
Dessutom så var Uffe pigg och på tåna. Lagom med energi och lite tittig men inte jobbig. Han var nästan så som jag vill ha honom idag, lite mer på mattan bara så är han perfekt. Galopperade dessutom idag och det gick nästan inte att få stopp på honom, så härligt att han är så pigg och glad! Imorgon blir det kanske uteritt beroende på vädret och om det är någon som vill rida ut, vill inte rida ut på en tickande bomb själv :P
 
 
Oj vilken snygg outfit XD Blått schabrak med min gamla häst namn inbroderat, grönrutiga ridbyxor, gröna skydd och blå jacka... Nästa mode kanske??

» Anna

Har dessa själv:
http://www.staket.com/Webshop-produktvisning.aspx?ProductId=557&ProductFolderId=183&

Är stora i storlekarna

2012-11-13 // 16:10:35
URL: http://annashastliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback