Imorgon

Imorgon åker jag till stallet och hämtar min dressyr sadel, samt till ridsport butiken där min hoppsadel ligger just nu och hämtar den. Sen bär det av till Alingsås och Sandris. Provade en dressyr sadel på Uffe igår och den låg faktiskt bra, så har hon en i rätt tum så blir nog en Prestige venus införskaffad, finns den inte i rätt bomvid så får jag väl bara värma om den, no big deal. Hoppas även på att hon har en Prestige hoppsadel hemma som liknar venusen i bommen, i så fall blir det nog en sån också. Är det så att hon inte har någon dressyr sadel så kanske jag köper en begangnad på blocket..
 
Har alltid gillat Prestige. De har sköna och snygga sadlar till ett hyfsat pris, dessutom är det bra andrahands värde på dem. Skulle vara en dröm att äga två stycken. Dessutom så går de att värma om och ändra bomvidden till i stort sätt vad som helst så de passar ju de flesta hästar. 
 
I värsta fall får jag väl rida barbacka :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback