Letar med förstoringsglas

Tar hem nya sadlar varje dag och testar, men ingen funkar. Jag och pappa har till och med börjat prata om att speciallbeställa en Prestige till mig och Uffe, bara för att få allt rätt. Dock är det typ 8 veckors väntetid på Prestige men det kanske är värt det och jag har ju en hoppsadel att rida i så länge...
 
Hur skulle ni ha gjort??
 

» Anna

Hade samma problem innan jag hittade min av en slump begagnad,har korta ben så behövde en med korta kåpor.
Jag hade nog special beställt en men i ett billigre märke då min plånbok är liten.
Annars är bates isabell werth sadlar väldigt bra både i deras syntet och i läder

Svar: Har testat ett par bates på honom men de funkar inte, han har för hög manke :/
Bebbo

2012-11-22 // 15:55:11
URL: http://annashastliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback